ليه زعلان يا بابا شو اعمل حتى ارضيك

ليه زعلان يا بابا شو اعمل حتى ارضيك. مبتعث شنب زعلان من عائلة اجنبية.ليش راكب وراء. ليه زعلان يا بابا | أناشيد للأطفال.

نشيد (ليه زعلان يا بابا؟) - صحيفة هتون الإلكترونية
نشيد (ليه زعلان يا بابا؟) – صحيفة هتون الإلكترونية from www.alhtoon.com

اختي مع امي و خالاتي و ابنت خالتي اصغر مني في السن و يوجد الشخص الذي تعرفت عليه في الفايس بوك حلمت اننهم جالسون في قاعة الجلوس و لما خرجت من الغرفة رايت الشاب زعلان و لم ينظر لي.و انا احاول جذب انتباهه قمت برمي شئ لامي فرفع راسه نظر لي قليلا ثم نكس. و لكن ان تصبرعلي حتى أتخرج.و هي قالت لي لا عليك سوف أخبر أمي بالأمر حتى لا يخطبني أحد آخر.وضعت ميس الطنجرة في المطبخ و بدأنا سمعت إلا صوت مريم كالمطرقة فوق رأسي.تفووووه عليك يا نذل يا لئيم يا وغد و كلمات ب****جة العامية نابية جدا ،ألا تستحي تعمل. مسلسل ملحمة موسى مسلسل موسى.

تركيا بالعربي اجرت اتصال مع الاستاذ مازن علوش وهو الناطق الاعلامي باسم معبر باب الهوى للوقوف على اجابه حول هذا الامر حيث قال الاستاذ مازن علوش ان السبب وراء توقف رابط حجز مواعيد اجازات العيد عبر معبر باب الهوى هو الضغط الكبير من الزيارات على سيرفر الموقع.

Bang my head by sia ft david. ياللي زعلان, ياللى زعلان مني ومخاصمني ومش عايز تاني تكلمني واخد علي خاطرك اوي مني يا حبيبي انا اسف ده انت عمري وعمري مفيش سامحنى يا اللى قلبي وعيوني مبطلوش عليك يسألوني بلاش تسيبني وحياة هوانا سماح يا حب عمري خليك معايا بلاش تروح وتعند كفايه. ليه زعلان يا بابا | أناشيد للأطفال. كان يا ما كان في شوكوروفا.

Tags: No tags

Add a Comment

You must be logged in to post a comment